09 December 2010

HAPPY DAY !!


cerita ni dah lame tp xde la sampai bhabuk or bkulat. aku nak cite jugak kt sini. :) peristiwa ni berlaku pada tarikh 17hb dec 2010. gumbira + gumbira + gumbira. memang sangat gumbira. tu je yang boleh digambarkan pada hari tu. rancang nak g daki bukit broga pas 2 g sg gabai. tp cz bangun lambat kiteorg tukar plan b. g berkelah kat sg. gabai je. dah siap2 masak, kteorg btolak dalam pukul 10 pagi. perjalanan yang jauh jugak. mane tak ye, sampai sesat2. memang lawak gile. :D siap jumpe orang asli lagi. nasib kteorg tanye uncle yang buat jalan tu. klu tak, aku rse sampai pkampungan mane enth. hahaha. dalam kete memang kecoh. gelak2 + buat lawak bodo.mane tak ye 6 org. naik kelisa je. mampat jangan nak ckap la.  tp aku suke !! :D

*sg. gabai
penat gile naik tangge kat situ. nak tempat cantik punye pasal. dengan barang yang dah memang banyak. mau tcabut kaki aku. nasib baik tak jadi g broga, klu x memang sawan aku. hahaha. *aku tak de sawan tau. tu hanye gurauan. percaya lah !! orang gile ramai maklum la hari cuti. memang cantik la tempat 2. tak dinafikan lg. air dy sangat la sejuk. nak2 aku yang memang dari rumah tak mandi. hahaha *bukan pe, jimat air. contohi la saye ye. :) odw balik dr sg. gabai, leh plak kteorg behenti kt tepi empangan. nak amik gambar punye pasal. sengal gile. hahaha

*tesco semenyih
lepas puas mandi. kteorag g terjah tesco. nak beli barang tok wataniah. de pembarisan parlimen. yang tak leh bla, si asma bli wardrobe tuk baju dy. gaye cam naik lori je kteorg ni. dah la barang lain de gk. sumbat punye sumbat, maut jugak smue barang2 tu. :)

*kajang
balik antar semue barang + duduk relex2, kak kecheq ajak g kajang cz nak beli barang. aku, fana n jie teman dy. asma n fick duk umah cz dah xlarat. mane tak ye dari pagi keluar. ktorng keluar ni pon dah pkul 6 lebih. dah siap beli2 balik umh. sampai umah dalam pukul 8 lebih cam tu. penat gile tp syok !! :D


odw nak blik

di pintu gerbang sg gabai
*tlg buat2 nampk yep :p

pemandu kteorng. kecik org ye.
cude teke pe bnde kt blkng dy? hahah

1 kelisa = 6 org

peace, peace dan peace lagi

yg kecik dhadapn. yg besar dblakng. opps..hahah



ni la rupenye ble wardrobe asma.
nk bnafas pon kne pelan2 tau. :)

percayakah anda sume brg + manusia ni maut dlam kelisa.
percaya lah !! :)

metro kajang

bajek chomell !!



*prasan tak, gambar yang de muke aku sikit je kn? makne tak ye, aku yang dok sibuk snap pic dyorang
*sorry ye pic kt sg. gabai xbpe bnyk cz tak sempat nak snap gambar. masing2 selok main air. :)




habis dah. terime kasih :)




mood : riang gembira tak terhingga


No comments:

Post a Comment