26 November 2010

pergi :'(

25 hb, ari yang sedih cz salah sorng dari dak rumah aku balik ke umh ye dan xkan datang2 dh. means? maksudnye dah nak gred la. aku je yang tak gred2 lagi. mule2 rase cam biase je last2 gugur jugak air mata aku ni ble time salam n peluk2. makne tak ye 2tahun stgh kteorg bkawan. banyak giler kenangan bsama. kenangan manis+pahit+masam+masin. semuela ade. tp aku yakin klu ade rezki, kite mst dapat jumpe lagi.

      pesanan tuk apah :

take tare
gud luck 
jangan lupe aku, fana n jie kt beranang ni
klu de mase, datang la sni
halal kn makan+ minum aku
sorry dari ujung rmbut smpai ujung kaki
bile kawin, jangan lupe jemput aku
dan yg paling last skali
aku  ko !! 


arfa bsame buah ati ye (ery)  :)


*sory aku curi pic ko kt fb.


mood : kesat air mata

No comments:

Post a Comment