22 December 2010

bertukar kaler ?


dah lame aku tak update blog. bukan malas tapi busy dengan aktiviti sampai tak sempat nak menaip. aku baru je balik dari pembarisan parlimen (askar wataniah) kat kuala kubu baru. seminggu gak aku g sane. cz 2 la tajuk entry aku bertukar kaler cz muke aku dah jadi wane lain. yang pasti bkn makin puteh ye tp makin gelap. *dh la kulit yang sedie ade ni xbape nak cerah. dah macam anak keling je aku rse. klu aku bdiri sebelah dyorang, silap2 orang ingat aku same angkatan gan dyorang. hahaha. gile panas kat same. tak sampai sehari kteorng bjemur, muke dah jadi kaler lain. cube bayangkan yang aku ni duk sane seminggu lebih. mane tak same cam anak keling dah. hahaha. tp duduk sane best cz makan sangat2 la cukup, dapat cuci mate, dapat kutuk2 orang. cam2 pngalamn + kenangan dapat . best gile !!
mase balik umah, mak aku tkejot gile temgok muke aku. nasib baik tak naik sawan dy. hahaha


askar2 melayu

kegedikan sedang melande

sebelum buat war dance

muke2 kegembiraan setelah smua selesai. :)

bersame tuan saiful
to jie : ehem2 :)

hari terakhir di kuala kubu baru

atas : syifa, jie, yat, ficka
tengah : kak kecheq, rina
bawah : farah, asma, apex

kurang pencahayaan @ dah mmg muke aku ni hitam ??


*bak kate cik kama dah macam dayang senandung aku ni.



mood : hitam itu menawan ??

No comments:

Post a Comment