09 September 2011

syawal menjelang :)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :) 
 orang lain dah berzaman post pasal raye. aku ni baru terhegeh-hegeh nak post. 
lambaattt betol la anak cik kama ni. 
maaf ye. ni semue MALAS punye pasal. 
aku raye kat kuantan je. kampung aku pon kat kuantan. 
raye pertama aku balik beserah, kampung belah mak aku. 
then, raye ketiga baru balik jengka. kampung belah ayah aku. kat pahang jugak tu. 

raye tahun ni ok la tapi tak semeriah sangat sebab ye abang dan abag ipar aku tak balik. 
tak dapat cuti. so, tak de gambar family la. sebab tak cukup ahli :)
duit raye pon tak sebanyak dulu :(

jom, tengok gambar2 yang sempat aku snap.



nyawa ku :)

adik. ifran comel. aboh.

along dan alang

otw g beserah

shahir.nuyu.ya.tkah.mimi

cucu haji mahmmud


No comments:

Post a Comment