25 April 2011

wataniah


jumaat lepas aku join watanah punye event kat shah alam. biarpon mak cik kama cam tak bagi tapi aku wat bodo je. hahahha. boleh mak cik kama cakap cam ni "ko tu dapat duit wata pon, mak tak nampak ke mana. habis cam tu je. last2 muke bbelang yang aku nampak". sebab 2 la dy cam tak bape bagi dah aku join event2 wataniah ni. tapi kepale aku ni kan keras mengalahkan batu. so, aku wat tak tahu je. asalkan aku seronok. maaf ye mak cik kama yang hot. tapi yang pasti aku sayang die gegile babeng. :D

ramai gak yang join especially budak yang baru dapat no wata. yang tak leh bla nye. aku. asma n fana siap bawak lappy n p1 lagi g sane. semuenye pasal assgmnt st yang kene submit hari isnin ye. 
kepada sir firdaus (lect st aku) : saya harap sir tharu dengan ketekunan dan kegigijan kami bertiga. 
sir pejam mate je la ye tande assgmnt kami. :D

kiteorang g sane pon jadi penonton tok perasmian je. tak masuk pon pebarisan or kawat sebab datang pon ari jumaat. hari jadi event tu ari sabtu. kat sane aku, jie, fana n asma rapat gan nan, abg mer n de dak junior ni. name dy fikhri. makan pon nak skali. lapak pon nak same2. semue bende la nak wat same2. 
dah cam family. siap de letak name lagi. nak tau tak? "FAMILY CATERING". *name tak ganas langsung 
kire tak de la mati kutu sebab de dyorang. masing2 masuk air. otak tak betol. memang meriah la jadi ye. :)
 macam2 jadi tapi semue best ! bile ingat balik memang aku gelak guling2 la. nak tau bende pe yang best ye. jap ea. aku list kan. :D


1) dapat kenal budak junior yang otak gegile mereng. 
2) dapat tahu macam2 bende pasal tentera darat. (de pameran)
3) dapat pegang ular. 
4) dapat cuci pinggan ramai2. *family catering
5) dapat tengok asma jatuh. HAHAHA
6) dapat tengok dak2 laki hisap rokok secara bergilir2. *abg mer, nan, fikhri
7) dapat cuci mata. *ni ditujukan utk abg mer oke. hahaha
8) dapat mhitamkan muke aku lagi. :(



muke masing2 sgt la bseri di pagi hari. 

tp muke fana n yati je xberseri. hahaha

acap. asma. yati. jie.
yg lgi 2 org, xtau nme. )

family catering.
nan + asma + farah + rina + abg mer + fikhri + jie + fana
maaf gmbr blur

tlg la abg mer jgn tido mase org amik gmbr. phm?

gelak besar sunggu aku. pe yg lwk sgt enth

gmba tak ready. 





sorry. entry ni sangat panjang dan sangat bosan.



mood : senyum


2 comments:

  1. chillax . tak bosan pon . hehe . tapi tapiiii , tak habis habis wataniah kau ! ==' tengok, mak ko pon dah tak kasi join tuu. ce dgr ckp mak. tak baik taw. huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahha. nk wt cm ne. wataniah 2 dh sbati gn aku. xpe. sem ni n dpn je last. pas 2 byebye la kt wataniah. hahahaha.

    ReplyDelete