15 April 2011

kembar nama



tadi on9 fb, then g la bukak de 1 fb ni jual seluar. saje je g intai2 fb 2. mane la tau nk melabur duit kat situ ke. :D
bace la coment2 pasal seluar 2. then, tperasan de 1 coment. 
owner jual seluar 2 cakap cam ni "rina ramli : klu pakai mst cantik"
lebih kurang cam 2 la ayat dy. aku pon cam pelik la sebab bile mase la aku de coment kt situ. 
aku pon scroll la tgk coment atas2. tibe2, de budak name rina ramli coment rupenye tp bukan aku. orang lain. tkejut berok gak la. bukan pe, aku tak kesah la name same. tp ni, name ayah pon same. 
aku pe lagi, terus add dy. hahahah. tengok2, dy pon dok kt kuantan. 
mau tgolek2 aku ketawe. lawak gile. *bagi aku la. kebetulan same. 
nama pnggilan pon same. aku tak taunk pnggil dy pe. ye la klu pnggil rina or ina. cam pangil diri sendiri jek. tak ke lawak. hahaha. nasib baik muke tak same. beza sangat la. 
klu same, memang sah dy lah kembar aku yang selame ni aku cari.
 *padahal memang dlahirkan tak de kembar. :p
 aku de la coment gan dy. tibe2 rase cm teruje plak. hahaha.


rina ramli vs rina ramli


mood : teruja !

4 comments:

  1. hahahaha kecoh rinaaaaa ! :P ntah2 kembar ko kot rina? mak ko saja nak soh ko jejak kasih sendiri gn kembar ko nih . hahah . dah la , tukar nama fb , rina fadzila ramli . ada sama lg tak taw lah . huhu

    ReplyDelete
  2. mesti r kecoh ! ko de? ko xde kn. sebab 2 ko jeles. hahahha.
    aku pon rase cam 2 la. xsngke aku de kembar. akhirnya aku dapat gak jumpe dy melalaui fb. TERIME KASIH FACEBOOK ! hahaha.
    xnk aku tukar name. rina ramli 2 dah sebati gan jiwe aku. :D

    ReplyDelete
  3. nak jumpa nama sebijik sama dgn aku mmg harapan la kan . tp dkt facebook aku ada friends dgn 2 org lg nama barakah . style tak ? hehe . eleh try la dulu rina fadzila ramli . lama2 nty sebati la . hehe

    ReplyDelete
  4. nk jugak dy. amik la kemba name. hahah

    ReplyDelete