01 January 2011

hai 2011 !!

rase nye belum terlambat lagi aku nak ucapkan selamat tahun baru. pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2011. rase cam baru semalam je aku selamat dilahirkan. tipu la kalau aku cakap cam 2 kan. hahaha. name pon tahun baru mestila de azam baru kan. azam tahun lepas dah successful ke tak, wat2 xtau je la ea. :)
aku siap wat list dah tau. *selok punye pasal. :)

azam rina ramli tahun 2011:

1) nak tambahkan berat badan. yeah !! tak nak jadi kempeng lg !!
2) nak jadi anak yang baik kepada pak cik ramli n mak cik kamariah
3) nak rajin2 kan diri dalam semue benda terutama pasal belajar. say no to malas !!
4) nak jadi kawan, sahabat, member, rakan dan pendengar yang bagus dan baik.
5)  nak perbaiki diri aku ni menjadi lebih baik dari sebelum2 ni. insya-allah
6) last skali, nak cari pencuri hati merangkap kekasih hati yang setia. *dengan nada yang gedik



cukup2. jangan nak mengarut rina oi. kalau ikut hati, bnyak lagi aku punye azam tp ni yang paling penting.



*azam yang no 6 tu, hanye la rekaan semate2. sumpah, azam tu aku main tulis je. :D



mood : bye bye 2010

4 comments:

  1. aww. suke lah yg no 6 tuh. mne nak cri eh ?

    ReplyDelete
  2. ske ek? sy lg ske. hahaha.
    2 la psl. igt nk cri kt tepi2 jln. mn tau jmp. xpon kt psr borong. try r kt stu. huhuhhu. :D

    ReplyDelete
  3. kt longwan dapat x ? haha.

    ReplyDelete
  4. wey dah berhabuk post ko nih . update la weyy :P ceh mentang mentang aku baru buat blog rajin la update kan . haha

    ReplyDelete