28 December 2010

kagum . . .

pagi semalam aku teman cik kama g berurut kat depan masjid besar kuantan atau name glamernye pokok buluh. tangan dan kaki cik kama sengal2 maklum la cik kama ni kan dah agak veteran 2 yang kene berurut. hehehe. yang aku kagum tukang urut nye adelah orang kurang upaya (oku). dyorang ni semue cacat peglihatan (buta). see, walaupon cam 2 tp dyorang still leh cari duit daripada mintak sedekah. sedangkan de orang yg tak cacat tp dok mintak sedekah. wat malu je. aku memang tabik spring la gn dyorang ni. walaupun tak boleh melihat tp pandai berurut.


cik kama sungguh peramah. siap boleh bknalan gn org sblah lg. :)

pak haji pon burut kt sini. 

pak cik bju merah tak puas ati cz aku cri2 snap pic dy. 



*semue pic ni aku snap curi2 cz takut kene marah. hehehe

mood : bangge



No comments:

Post a Comment