15 May 2011

kampung halaman


yeay ! semue assgmnt dah submit. practical dah lepas. alhamdulillah. 
lege rase. 
dah boleh tarik nafas lege dan boleh gelak ketawa puas-puas. sebelum ni kene sorok2. 
*ok, ni adalah tipu semate-mate. jangan percaya. hahaha.
tak de makneye aku nak sorok-sorok ketawa. aaaisshh. tak mungkin. hahahah

tak sabar nak jejak kaki kat kuantan especially kat bukit setongkol yang aman damai lagi permai. 
name je nampak ganas tapi tempat ye sangat la seronok dan bahgia. 
percaya la. *sambil tangan didada, mata diatas.  
macam2 plan aku mase cuti sem ni. nak keje la, nak melepak la. harap2 semue jadi. :D

tak mau cakap banyak. 
just nak say SELAMAT BERCUTI SEMESTER especially student hnd3 sec 3.
tak lupe jugak kat dak rumah aku H-2-9.  
jumpe anda semue mase reso ok.
 have fun mase cuti nati. janagan nakal2 tau. 
aku tau mesti de yang rindu aku. korang jangan rindu aku tau. plizz ! ingat pesanan aku ! 
*persanan gile minah ni. :D

ni la muke2 dak kelas aku. tp de je yang xde.

ni dah umh aku. H-2-9. asma. fana. jie. 


mood : bukit setongkol, kuantan

2 comments:

  1. cam ne nk ajk. ko duk klate, aku duk ktn.
    bas lain2. jalan pun xsame.
    cz 2 aku xajk ko. heheh

    ReplyDelete